Sales & Pszichológia 4.0

Program

Kapcsolat

 

 

8:40-9:00 Regisztráció

9.00-9.20 Mit mond a meggyőzés és a pszichológia tudománya a COVID hatására megváltozott fogyasztói piaci viselkedésről?
Nehéz gazdasági helyzetben, járványtól szorongva, milyen folyamatok indulnak be az embereknek, és ezek milyen hatással lehetnek a fogyasztási szokásainkra?
Dr. Újszászi Bogár László, meggyőzés és befolyásolástechnikai szakértő

9:20-9:40 A csali, amit te is bekaptál!  
Mit üzen agyunknak az online sales? Hogyan kommunikálj, befolyásolj, és ösztönözz az online térben a pszichológia és viselkedés-közgazdaságtan segítségével, hogy a fogyasztóid agya gondolkodás nélkül kattintson a "megveszem" gombra? Elmondom! Ui.: Ha már megvetted a jegyet erre a konferenciára, akkor nálad is működött...
Földi Miklós Dániel, pszichológus, reklámpszichológus, figyelemgazdaságtan-szakértő

9:45-10:00 Értékesítés akkor, amikor mindenki az egzisztenciáját félti?
Egy gazdasági válság küszöbén, amikor az emberek az egészségüket és egzisztenciájukat féltik, valljuk be, hogy nem az új autóvásárlás jut eszünkbe először. Mit csinál ilyenkor egy jó értékesítő? Hogy lehet menteni az elsőre menthetetlennek tűnő helyzetet? És főleg, hogy lehet erre rávenni az elkeseredett kollegákat? Az autóipar, mint egy fontos gazdasági indikátor, hogy tudott reagálni a COVID-okozta helyzetre?
Együd Tibor, ügyvezető igazgató, Mazda Hungary 

10.00-10.15
 Hogy lesz egy hátralékkezelésből értékesítés?
Idővel rájöttünk, hogy kár a listáinkhoz ragaszkodni, egy hátralékos ügyfelünkből is válhat elégedett, a termékeinket és szolgáltatásainkat igénylő vevő. Fontos, hogy honnan indítjuk a beszélgetést…
Pesti Kornélia, vezető, OTP Contact Center 

10.15-10.30 Lejárt a hagyományos „salestréningek” kora?
Amióta az értékesítés helyett magát az embert helyezzük a fókuszba és támogatjuk kollégáinkat, azóta csökkent a fluktuáció és nőtt a teljesítmény az OTP Contact Center munkatársainál” – hogy hogyan? Elmeséljük!
Kun-Nagy Klára, munkahelyi mentálhigiénés szakértő, tréner OTP CC

10.30-11.00 Szünet

11.00-11.20 Hogy tartsd meg a pozitív hozzáállásod, kitartásod, motivációd, amikor a számok egyre csökkennek, a vezetőség viszont egyre nagyobb elvárásokat támaszt?
Beszélgetés Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológussal arról, hogy mekkora nyomás nehezedik az értékesítőkre, és hogyan lehet ezzel a stresszel megküzdeni, vezetőként hogyan lehet inspirálni az eredményfókusz mellett - és mindennek mi köze a felmenőinkhez?  
Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológussal beszélget Gábor Fanni, az Üzlet és Pszichológia c. lap főszerkesztője

11.25-11.45 Minden a sales vezetőn áll vagy bukik! 3 tévhit, amin milliókat lehet bukni
Hogyan érjem el, hogy motiváltak legyenek a kollégáim, anélkül, hogy motiválgatnom kellene őket? Mi egy sales vezető legfontosabb feladata, amivel növelni tudja a csapat eredményességét? Miben fejlesszem a csapatot annak érdekében, hogy több ügyletet zárjanak le, mint valaha?
Lippner Tamás, Sell and Speak – ügyvezető igazgató, salestanácsadó, a Bizalomépítés könyve c. könyv szerzője

11.45-12.00 A legnagyobb hiba, amin az értékesítések zöme elcsúszik: az igényfelmérés
Hogy néz ki egy profi igényfelmérés a Vision Express és Ofotért boltjaiban, és hogyan tréningelik az értékesítőket, hogy még jobbak legyenek?  
Szilvási Gábor, HR vezető, GrandVision

12.00-12.20 Mennyire vagy vagány, amikor árképzésről van szó?
A magyar vállalkozások többsége nem képes vagy egyszerűen fél magas árat mondani. Mitől függ, hogy hol a határ, és mi van, ha nem jön be? Mennyiben változtat ezen a COVID?
Gyimesi László, ügyvezető igazgató, Mystic Nails Hungary Kft.

12.20-13.30 Szünet

13:30-13:50 Mit ne szúrj el a közösségi médiában? – A hatékony online értékesítés titkai
A COVID előtt is fontos, volt, de most már nélkülözhetetlen, hogy értékesítőként megbarátkozzunk és jól ismerjük a közösségi média adta saleslehetőségeket. Hol, mit, hogyan, mikor, és a lényeg: mire figyeljünk mindenképp? Alaptézisek a témában.
Somogyi Nikolett, social media tanácsadó, Zoera Social Marketing 

13:50-14:10 Eddig mélyen a másik szemébe tudtam nézni, na de most…? Amit a call cnteresektől tanulhatunk
Sokan kényszerültek online csatornákra az értékesítés terén, akiknek eddig a személyes találkozás jelentette a biztonságos terepet. Mit tanulhatunk most a call centeres szakemberektől? A telefonos értékesítés pszichológiai alapjai.
Pásztor Csanád, tréner, eSence

14:10-14:30 Covid-biztos ügyfélmegtartás lélektani alapokon
Avagy, meglepően sok értékesítő hajtja el a vevőjét tudattalanul. Hogy hogyan?
Oberfrank Zoltán, értékesítési igazgató – Navigator Group, értékesítési és marketingszakember, A Mit tegyek, hogy tőlem vásároljanak?! című könyv szerzője

 

 

KAPCSOLAT
Tóth Jázmin

toth.jazmin@pphmedia.hu

 

 

 

PPH MÉDIA  ​

Impresszum