9.00-9.15 Szómágia
A keretezés művészete a kommunikációs eszköztár legfontosabb eleme.
Előadó: Bőhm Kornél, kríziskommunikációs tanácsadó


9.20-9.40 In-store atmoszféra hatása a vásárlásra
Vajon milyen élménnyel lépünk be és lépünk ki egy áruházból? Mennyire hat ránk az ottani környezet? És a pszichénkre?
Előadó: dr. Bernschütz Mária, BME adjunktus, kutató


9.40-10.00 Gerjesztés vagy fejlesztés? Az intuíció szerepe az értékesítésben
A sikeres értékesítő részben alkalmazott "pszichológus" is. Az ügyfél valódi érdekeinek és igényeinek pontos felmérése és kiszolgálása a hosszú távú partnerkapcsolat alapja. Hogyan érhetjük el, hogy a bizalmi viszony valóban mindkét fél érdekét szolgálja egy olyan világban, ahol csak annyira vagyunk jók, amilyen az utolsó negyedévünk?
Előadó: Kasek Roland, CMC, vezetési tanácsadó, pszichológus, egyetemi oktató, kutató


10.00-10.20 Tanácsadói szemléletformálás az OTP Bank Contact Centerében
Az emberközpontú szemlélet ereje és hatása az ügyfélszolgálati kommunikációban.

Előadó: Pesti Kornélia, igazgató, OTP Bank - Contact Center Igazgatóság

10.20-10.45 Kávészünet

10.45-11.05 Mit kezdjünk a kifogásokkal?
Félelmek vagy tényleges ellenállás? Vagy elkerülhető a kifogások többsége? Derítsük ki együtt!
Előadó: Pásztor Csanád, Tréner, eSense Human Resources Szolgáltató Zrt.

11.05-11.25 Légy világos, mint a nap, és válogasd meg a szavaidat!
Egy jó vezető nemcsak azért vállal felelősséget, amit mond, hanem azért is, amit ebből mások megértenek, és akkor még az érzésekről nem is beszéltünk, melyeket a kommunikációjával másokban gerjeszt. Te mennyire kommunikálsz jól vezetőként?
Előadó: Gyimesi László, Brandesfiú

11.25-11.45 Mentális felkészülés egy tárgyalásra - hogy és hol kerülhetünk közelebb a sikerhez?
A sikeres tárgyalás külső és belső feltételei
Előadó: László Zoltán, értékesítési tréner

11:45-12:00 Social Selling - kapcsolatfelvétel és értékesítés a közösségi média professzionális használatával
Hogyan alakul ki a digitális bizalom? Milyen módszerekkel érhető el a közösségi média felületeken történő kapcsolatfelvétel, majd értékesítés? Ehhez ad gyakorlati útravalót és technikákat az előadás
Előadó: Bíró Nóra, kommunikációs szakember, értékesítési tréner, MOST-Master Of Sales Training


A programváltoz(tat)ás jogát fenntarjuk!